Padahhh ! Akibat Berkahwin Dengan Anjing, Lelaki Ini Mendapat Hasil Yang Amat Mengejutkan !




*****Seorang petani di India laporan telah bekawin dengan seekor anjing.Selvakumar, 33 tahun mengawini seekor anjing betina di sebuah kuil terletak di selatan tamil nadu .

*****Dipercayai lelaki tersebut mengahwini anjing berkenaan kerana dia ingin mengelakkan sumpahan setelah dia membaling 2 ekor anjing dan menggantungkan pada pokok shingga mati 15 tahun yang lalu.

*****Selvakumar menceitakan bahawa hidupnya menderita semenjak menganayai 2 anjing terbabit. Tangan dan kakinya menjadi lumpuh, sebelah telinganya tidak berfungsi malah percakaannya turut menjadi tidak jelas selepas tragedi tersebut .


*****Dia turut menceritakan bahawa dia sudah cuba mendapatkan rawatan di hospital namun pihahospital gagal menbantunya. Dia mul\ mencuba alternatif tradisional seerti pakar astrologi dan dimaklukan bahawa roh roh anjing yang dibunuhnya teah menyumpahnya.

*****Selvakumar mengatakan anjing tersebut dikahwini hanya kerana utuk mengelakkan sumpahan tersbut. Di memaklumkan akn mencari isteri sebenar pada masa yang akan datang. 

0 Response to "Padahhh ! Akibat Berkahwin Dengan Anjing, Lelaki Ini Mendapat Hasil Yang Amat Mengejutkan ! "

Post a Comment