[PANAS] Seks Semasa Haid Ialah Kesukaannya




*****Kejadian yg menjijikkan berlaku di Kuala Lumpur ini telam menggemparkan seluruh warga laman sosial kerana seorang gadis memiliki hobi yg pelik seperti suka melakukan hubungan intim ketika dalam keadaan datang bulan. Gadis yg bernama Iza yg berasal dari utara tanah air kita ini telah menunjuk minatnya kepada darah sehingga sangup makan ayam yg berdarah akibat tidak masak dengan betol.
*****Gadis ini mengaku bahawa tabiat pelik ini bermula setelah mengenali seorang lelaki yang tidak bersekolah dan berkerja di sebuah kedai makan berhampiran dengan rumahnya.

*****Iza mengaku dirinya senang digoda oleh seseorang lelaki yg cuba tuk mengenalinya kerana beliau telah banyak kali melakukan hubungan intim ini. Iza mengaku bahawa  lelaki yg berkerja di kedai makan ini ialah kawan baik kepada bekas teman lelakinya. Dia mengaku yg melakukan seks pada masa haid itu ialah kegemarannya kerana dirinya dalam keadaan berlumuran darah.

*****'Namun begitu selepas setiap kali kami bersama, saya kerap didatangi haid walaupun sepatutnya belum waktunya, saya berasa seolah-olah terkena sumpahan dan takut pada azab tuhan.



0 Response to "[PANAS] Seks Semasa Haid Ialah Kesukaannya"

Post a Comment