[PANAS] Ustazah Ramas Payudara Pelajar . Ustazah ?





*****JERTIH - seorang pelajar 15tahun dakwa dirinya diramas oleh seorang ustazah sekolahnya pada pagi jumaat waktu persekolahan tersebut. Hal ini terjadi ketika mangsa menunggu bapanya di koridor untuk berbincang masalah mangsa yg dipukul pelajar hari sebelum itu .

*****Ketika mangsa berada di koridor , mangsa tersempak dengan ustazah tersebut menegur kain tudung yg dipakainya dan bertanyakan tentang dia dipukul baru-baru ini. Mangsa mendakwa bahawa payudara beliau diramas oleh ustazah tersebut semasa ustazah tersebut memeriksa kain tudung yg dipakai oleh mangsa, mangsa diramas sehingga dadanya berasa sakit.

*****“Mangsa menangis kesakitan dan memaklumkan kejadian itu kepada bapa dan ahli keluarganya sebelum bapa mangsa membuat laporan di Balai Polis Kampung Raja,” katanya. Difahamkan juga ustazah terbabit turut membuat laporan polis terdahulu sebelum itu. Ketua Polis Daerah Besut, Superintendan Kamaruddin Mohd Zakaria ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan, bagaimanapun enggan mengulas lanjut mengenai kejadian itu. - sumber daripada Sinar Harian

0 Response to "[PANAS] Ustazah Ramas Payudara Pelajar . Ustazah ?"

Post a Comment