[Sedih] Justin Bieber Akui Tak Dapat Sembunyikan Tatu Selena Gomez .




*****Memutuskan hubungan cinta bukanlah suatu perkara yang mudah. Apatah lagi jika memori bersama si dia tidak dapat dipadamkan dari ingatan buat selamanya menerusi tatu yang diukir di badan. Inilah yang yang terpaksa dilalui Justin Bieber yang seehingga sekarang masih berusaha menyembunyikan tatu Selena Gomez. 

"Ummm lihat, ini adalah tatu bekas kekasih saya (Selena Gomez)" kata Justin Bieber menunjukkan arah ke arah lengan kirinya sewaktu menjayakan sesi fotografi bersama majalah GQ.

Menurut Justin lagi, dia sudah cuba menutupi wajah Selena dengan meggunakan shading, namun usaha tersebut tetap tidak berjaya. 

"Orang tetap tahu itu adalah Selena," katanya lagi kepada E! Online. 

Barangkali, shading yang digunakan Justin itu bukan shading yang cukup berkesan untuk menutup wajah Selena dan walau apapun ia tetap akan kekal berada di situ, kecuali dia membuangnya dengan menggunakan. 

Apapun, setiap tatu yang ada di badan Justin mempunyai makna yang begitu mendalam buat dirinya dan dak-tidaknya dia memiliki tatu yang khusus didedikasikan buat ibunya. 

Moral of the story, janganlah meletakkan tatu kekasih anda di badan. Wajarlah jugalah Islam mengharamkan tatu diukir di badan setiap hambaNYA. 

0 Response to "[Sedih] Justin Bieber Akui Tak Dapat Sembunyikan Tatu Selena Gomez ."

Post a Comment