9 Gambar SUNGAI PUAKA!! Cantik, Jernih, Sudah Meragut 9 NYAWA Namun Tetap Ramai Orang Mahu Mandi Di Situ


Siapa tidak mahu mandi di air jernih biru kehijau-hijauan seperti ini. Sudah pasti suasana yang menyegarkan dapat dirasai jika berada disekitar kawasan tersebut apatah lagi jika mandi.

Texas River merupakan satu sungai yang begitu misteri di mana mempunyai lubang sedalam 30 kaki. Jika ada mempunyai peluang untuk datang ke sungai ini, adakah anda berani untuk terjun ke dalam lubang se dalam 30 kaki tersebut?


Secara logiknya, memang tidak ada mana-mana individu yang berani untuk melakukan perkara tersebut apetah lagi lubang itu dudsh meragut sebanyak 9 nyawa. Tapi sebenarnya, itu perkara yang menjadi favorite atau kegilaan orang ramai yang hadir ke sungai ini. Ye, terjun dari batuan yang tinggi ke dalam lubang tersebut. 

Lubang di dalam sungai ini dinamakan sebagai "Jacob's Well" telah ditemui pada tahun 1850 oleh seorang peneroka yang melalui Texas River. Jacob's Well juga hampir dinobatkan sebagai salah satu keajaiban dunia kerana keunikannya.






0 Response to "9 Gambar SUNGAI PUAKA!! Cantik, Jernih, Sudah Meragut 9 NYAWA Namun Tetap Ramai Orang Mahu Mandi Di Situ"

Post a Comment