MENGEJUTKAN Wajah Terkini Kembar Siam Dari Malaysia Jadi Tumpuan Orang



Masih ingat lagi kisah adik beradik kembar siam Ahmad da Muhamad yang dilahirkan kembar siam bercantum di bahagian dada dan punggung pada tahun 1998, dan menjalani pembedahan pemisahan di Hospital King fahd National Guard, Arab Saudi pada tahun 2002 pernah menjadi tumpuan seluruh dunia suatu ketika dulu lagi.

tiba2 sedar tak sedar, adik beradik kembar ini sudah berusia 17 tahun dan bakal menduduki sijil peperiksaan Malaysia (SPM) pada tahun ini.



Walaupun dilahirkan dengan kekurangan fizikal, mereka merupakan pelajar Sekolah Menengah Kebangsaan USJ 23m Subang Jaya aliran Sains Tulen menjalani sesi persekolahan sama seperti kanak-kana normal yang lain.

 
Bagaimana mereka ke sekolah, ahmad memberiathu bahawa sebaik saja sampai ke sekolah ayahnya Rosli Abdul Rahim, 44 akan mendukung mereka naik ke bilik darjah yang terletak di tingkat satu. Malah mereka juga bertuah dikurniakan kawan-kawan yang sentiasa membantu sewaktu mereka di sekolah.



1 Response to "MENGEJUTKAN Wajah Terkini Kembar Siam Dari Malaysia Jadi Tumpuan Orang "

  1. Harrah's Lake Tahoe, Stateline - MapyRO
    Harrah's Lake Tahoe, Stateline - Find Harrah's Lake 창원 출장마사지 Tahoe, 충주 출장샵 Stateline, Nevada, United States, United 충청북도 출장마사지 States, 양산 출장샵 ratings, 문경 출장안마 photos, map, reviews and tips,

    ReplyDelete